beskid zywiecki agroturystyka dla dzieci

beskid zywiecki agroturystyka dla dzieci

5 Big Fat Six Pack Abs Lies

Jeśli chcesz uzyskać płaski brzuch lub hard rock abs 6 Pack, trzeba zrobić o wiele więcej niż tylko chrupie i przysiadów. Oto 5 Big Fat leży około ABS i tłuszczu strat, które mogą być trzyma się plecami od uzyskania abs 6 sztuk i płaski brzuch to zasługujesz.

Big Fat Kłamstwo nr 1: można schrupać od tłuszczu na abs

To nie ma znaczenia, jeśli nie milion brzuszków dziennie, to jest niemożliwe „spot-zmniejszyć” tłuszczu w jamie brzusznej. Jak mówi stare przysłowie: „nie można się szkolić złą dietę”; abs są w kuchni Nie siłowni. Dieta jest odpowiedzialny za 90% wyników! Aby spalić tłuszcz, który pokrywa się abs trzeba mieć dobrą dietę solidne Program trening siłowy wzbogacić ją.

Big Fat Kłamstwo nr 2: Musisz zrobić abs codziennie dostać sześciopak lub płaski brzuch.

ABS, podobnie jak każdy inny mięsień. Ty na co dzień nie będzie trenować nogi, więc dlaczego miałoby sens trenować abs codziennie? Zamiast przepracowaniem abs codziennie, pociąg je dwa razy w tygodniu i rzucać w niektórych niekonwencjonalnych ćwiczeń ab jak Mountain wspinaczy i stabilności Ball jackknife za dodatkową krawędź.

Big Fat Kłamstwo nr 3: Jeśli zrobić kilka różnych ćwiczeń AB i mnóstwo powtórzeń, uczucie „wypalenie” to się liczy.

Brzuszków i przysiadów nam są dwa z najmniej skutecznych ćwiczeń dla rozwijania oko popping Six Pack Abs. Nie tylko robi ćwiczenie, w którym można bang setki prostych powtórzeń bezużyteczne, ale brzuszków i przysiadów może również powodować ból w dole pleców. Pamiętaj, aby skupić się na jakości powtórzeń, a nie ilość powtórzeń. Utrzymanie ścisłej formularz i przyklejają się do ćwiczeń brzucha, gdzie można wykonać tylko zestawy w zakresie 15-20 powtórzeń.

Big Fat Kłamstwo # 4: Ten nowy spalacz tłuszczu pigułki pomoże mi stracić tłuszczu w jamie brzusznej.

Artykuł dzięki: